استعلام-خلافی2

استعلام خلافی ماشین چگونه است؟

مشاهده و پرداخت خلافی خودرو

این روزها کمتر ماشینی وجود دارد که جریمه نشده باشد و از داشتن خلافی بی نصیب باشد. از دوربین های طرح ترافیک گرفته تا سرعت های غیر مجازی که دوربین های معابر و اتوبان ها ماشین شما را رصد می کنند. با توجه به افزایش قیمت های خلافی از سال گذشته حساس شدن مردم بر روی این بخش بسیار زیاد شده و نشان می دهد روزانه بسیاری از افراد با مراجعه ب پلیس + 10 به گرفتن خلافی موتور و ماشین خود اقدام میکنند.

همانطور که میدانید طبق قوانین، جرایم راهنمایی و رانندگی تا 2 ماه ثابت بوده و بعد از آن دو برابر خواهد شد. جریمه هایی که از طریق دوربین راهنمایی و رانندگی ثبت می شوند به هیچ وجه مورد تخفیف قرار نمی گیرند ولی جرابیمی که به صورت دستی، الصاقی و یا دو برگی به دست شما می رسد در مواقعی خاص مرد عفو قرار میگیرد.

حال راهنمایی و رانندگی سامانه ای راه اندازی کرده که می توان خلافی ماشین و یا موتور خود را از روی این سامانه مشاهده کرده و سپس به پرداخت تکی و یا کلی آن بپردازید.

 

طریقه گرفتن خلافی از سامانه راهور

طریقه گرفتن خلافی بدین شرح که ابتدا استعلام گرفته و سپس وارد سامانه پرداخت میشودید. با داشتن شماره سریال کد پستی کارت ماشین خود که در عکس ذیل مشاهده می کنید می توان استعلام خلافی را انجام داد.

جهت استعلام تخلفات رانندگی لازم است شماره بارکد پستی پشت کارت خودرو را همراه داشته باشید.

جهت استعلام نمره منفی باید شماره گواهینامه خود را وارد نمایید.

One thought on “استعلام خلافی ماشین چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − سه =